כרטיסי ביקור דיגיטליים
לאנשי מכירות
מכירה טובה מתחילה בחיבור אישי אמיתי.
MeCard מביאה את הממד האנושי למרכז הבמה, עם כרטיסי ביקור דיגיטליים שמאפשרים לאנשי המכירות שלכם להציג את עצמם באופן אישי ומקצועי. באמצעות שיתוף כרטיסים דיגיטליים ייחודיים, סוכני המכירות שלכם יכולים לבנות אמון ולקשור קשרים חזקים עם הלקוחות כבר מהרגע הראשון.




הצטרפו לעשרות חברות שעובדות איתנו
במערכת היחסים העסקית
הכל מתחיל באנשים
עם כרטיסי הביקור הדיגיטליים שלנו, אנשי המכירות שלכם יכולים להציג את עצמם בצורה אישית ואותנטית ולבנות אמון כבר מהרגע הראשון. בעולם הדיגיטלי, החיבור האנושי הוא מה שעושה את ההבדל. תנו ללקוחות שלכם להכיר את האנשים שמאחורי הטלפון. בסופו של דבר, אנשים קונים מאנשים שהם סומכים עליהם. ❤️

יתרונות מערכת MeCard לחברות
כל סוכן מכירות יוצר את הכרטיס בעצמו
תהליך Onboarding אוטומטי שהופך את הטמעת המערכת לפשוטה וקלה במיוחד. כל סוכן מכירות יוצר את הכרטיס בעצמו ללא צורך באיסוף חומרים מתיש וארוך.
מיתוג פרסונאלי
הכרטיס מחזק את הקשר של סוכני המכירות אל החברה ומקנה למותג ערכים מוספים של אנושיות, אותנטיות ואמינות.
חיבור לדומיין החברה שלכם
אפשרות להציג את הכרטיסים תחת שם הדומיין של החברה שלכם - שמירה על חזות מקצועית.
מעקב אחרי ביצועים
במערכת MeCard ממשק מיוחד שמראה נתונים על השימוש בכרטיסים. ניתן לדעת כמה משתמשים צפו בכל כרטיס, כמה יצרו קשר, כמה נכנסו לרשתות החברתיות ועוד ובכך להסיק על הביצועים של כל סוכן מכירות.
עיצוב וחווית משתמש
הכרטיס מעוצב בהתאם לשפה השיווקית של הארגון / החברה ומספק חווית משתמש אחידה בכל הפלטפורמות האינטרנטיות.
ניהול ושליטה קלה ופשוטה
השירות ניתן עם מערכת שליטה בענן באמצעותו אתם יכולים לנהל את כרטיסי הביקור הדיגיטליים. כל סוכן מכירות יכול לערוך את הכרטיס שלו.
רוצים לשמוע עוד?

אפליקציית MECARD
לשליחה אוטומטית של הכרטיס
תנו ל-MeCard לעבוד בשבילכם.
באמצעות האפליקצייה באפשרותכם לקבוע האם הכרטיס יישלח אוטומטית ללקוח בסיום שיחה דרך וואטסאפ או SMS.
קרה שהתקשרו אליכם ולא הייתם זמינים? תוכלו להגדיר שהאפליקציה תשלח הודעת SMS אוטומטית.
ישנה אפשרות להוספת כפתור צף תוך כדי שיחה לשליחה של כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם בלחיצת כפתור אחת דרך וואטסאפ או SMS אוטומטית.
כלי אוטומציה חזק לשיפור מערך המכירות!
*האפליקציה זמינה לסמארטפונים מבוססי מערכת הפעלה Android בלבד
החבילות שלנו
גלי.ה את החבילה המושלמת לנוכחות הדיגיטלית של העובדים שלך


10-30 כרטיסים
חבילת ברונזה
החבילה המומלצת לחברות קטנות לייעול ושיפור תהליכי מכירות, שירות ועוד.
31-50 כרטיסים
חבילת כסף
החבילה המומלצת לחברות בינוניות לשיפור המכירות, מערך השירות ואת מיתוג המעסיק.
51-100 כרטיסים
חבילת זהב
החבילה המומלצת לחברות גדולות שרוצות לקחת את הפעילות השוטפת צעד אחד קדימה.
יותר מ-100 כרטיסים
חבילת פלטינום
חבילה חבילתית ביותר עם כל הטוב שיש לנו לתת ועוד הרבה הרבה מעבר.
- שימוש בכרטיסי ביקור ללא הגבלה
- מערכת ניהול ושליטה MeCard
- אופציית חיבור לדומיין החברה
- כרטיסי ביקור מעוצבים ומותאמים למחשבים וניידים
- אוטומציה בתהליך ההקמה של המערכת / יצירת הכרטיסים
- אפליקציית MeCard (אנדרואיד) לשליחה אוטומטית
- יצירת QR Code לכל כרטיס
- הטמעת קודי מעקב לקמפיינים של שיווק מחדש
- מעקב אחרי ביצועים
- התאמת הכרטיס לפי מחלקות/מבנה ארגוני
- אינטגרציות מתקדמות
החלטתם על חבילה המתאימה לכם? צרו קשר
שאלות ותשובות
מערכת MeCard לכרטיסי ביקור דיגיטליים מאפשרת להקים נוכחות אינטרנטית אישית בעלות משתלמת ובזמן קצר. הכרטיס מייצר שייכות של העובדים לחברה/ ארגון (מיתוג מעסיק) ומשמש ככלי יעיל ליצירת קשר, קבלת מידע ללקוחות פוטנציאליים וקיימים וכך מגדיל את המכירות באופן ישיר. כמו כן, הכרטיס מעוצב בהתאם לשפה השיווקית של הארגון/ החברה על מנת לספק חווית משתמש אחידה בכל הפלטפורמות האינטרנטיות ומציג את כל פרטי ההתקשרות ומידע נוסף רלוונטי במקום אחד, בצורה מקצועית ונוחה.
MeCard כרטיסי ביקור דיגיטליים הוא שירות שמופעל על ידי חברת אדרים שיווק דיגיטלי. החברה מספקת שירותי ניהול קמפיינים ב PPC ,SEO בניית אתרים ועוד עם ניסיון של למעלה מ- 10 שנים.
ניהול תקציבי פרסום וקמפיינים ממומנים בגוגל, פיתוח ושימוש בכלים הטכנולוגיים המתקדמים ביותר וכלה בניהול רשתות חברתית, מסחר אלקטרוני, קידום אתרים במנועי החיפוש וכרטיסי ביקור
דיגיטליים.
בהחלט! נוכל לייצר חיבוריות מותאמת אישית למערכת הCRM שלכם כדי לאפשר אוטומציה ועבודה חלקה עם המערכת לצרכי שירות, מכירות ועוד.
מערכת MeCard כרטיסי ביקור דיגיטליים היא פרי פיתוח ייחודי שמאפשרת את יצירת הכרטיסים בתהליך הטמעה (Onboarding) נוח, פשוט ומהיר, אבטחת מידע מתקדמת, חיבור לדומיין שלכם, אפשרויות ניהול ושליטה עצמאיים על הכרטיסים, מערכת ניהול הרשאות, אפשרות יצירת כרטיסים שונים למחלקות שונות בארגון, עיצוב ייחודי בשפה השיווקית של החברה, מעקב אחרי ביצועים, אפליקצייה ייעודית לטלפונים חכמים (אנדרואיד) ועוד.
מערכת MeCard היא הראשונה בישראל שנותנת מענה הוליסטי ושלם של כרטיסי ביקור דיגיטליים בדגש על חברות וארגונים.
אנו חברה מנוסה שביצעה פרויקטים רבים, ומספקים אבטחה ברמת המערכת עצמה וכן מבחינת תשתית השרתים .
ברמת השרת קיים WAF חומרתי, וכן WAF תוכנתי ברמת Enterprise .בנוסף קיימת הגנת DDOS מבזק בינלאומי. בנוסף, השרתים תמיד מעודכנים לעדכונים האחרונים, ומגובים על בסיס יומי.
ברמת מערכת הכרטיסים אנו משתמשים בפרוטוקול HTTPS , וכל כניסה למערכת דורשת חיבור דו - שלבי (2FA), וזיהוי ניסיונות חדירה. המערכת עצמה מוגנת ע"י anti-maleware ,המבצעת סריקות וחוסמת גישה לכתובות IP חשודות.
כמו ניתן ליצור כתובת רנדומלית לכרטיס / כתובת עם קוד אקראי ולבחור האם הכרטיסים יהיו חשופים למנועי חיפוש שונים כמו Google.
מתוך התובנה כי מיתוג פרסונאלי של עובד.ת מחזק את המותג ומקנה לו ערכים מוספים, יחד עם הקונספט של שליחת כרטיס מידע שיווקי אשר תורם למערך השיווק והמכירות, עלה הרעיון לשלב פורמט זה בחברות. המיתוג הפרסונאלי לחברות קטנות עד גדולות יכול לבוא לידי ביטוי יחד עם עובדי החברה, כשהם משמשים כצינור תקשורת משמעותי ואישי ברמת המכירה פעמים רבות. זאת יכול לחול על כל עובדי החברה ככלל ובפרט ובראש ובראשונה על אנשי מכירות ואנשי שירות לקוחות.

